
"Bu sıralar dergilerin üstünde bir etiket gözünüze çarpmış olmalı. “Dergi Şart!“. Konunun özeti şöyle;
Türkiye Dergi Reklam Platformu, lider dergi grublarının bir araya gelmesiyle kurulmuş bir oluşum. Mart 2009 itibarıyla başlatılan “Dergi Şart” kampanyası ile doğru hedef kitleye ulaşmada en etkili mecranın dergiler olduğunu vurgulamak isteyen dergi grupları, “Etkin Reklam İçin Dergi Şart!” sloganıyla harekete geçtiler.
Liste de şöyle;
Doğan Burda Dergi Grubu
Turkuvaz Dergi Grubu
Ciner Dergi Grubu
Türk Medya
Vatan Dergi Grubu
Maya Media
Nova Medya
Infomag Yayıncılık
Zaman Medya Grubu
Marketing Türkiye
Om Medya
Hem dergi hem de reklam sektörüne fayda sağlaması arzulanan bu oluşumun, gerçek sloganı aslında “Dergide Reklam Şart!” gibidir. Yani bu etkileşim aslında dergilerin reklam sektöründeki mevcut durumunu güçlendirmeyi amaçlamaktadır. Markaları gaza getirmek isteyen dergi grupları, aslında oluşturdukları platformda kendilerini gaza getirmektedirler ki, bu durum bence daha önemlidir. Bu sayede kendi eksiklerini daha hızlı görebilecek ve ona göre adım atmayı deneyeceklerdir.
Çünkü ne reklamveren ne de tüketici bu durumu pek umursamayacaktır. Yani hemen gaza gelmeyecektir.
En azından daha iyi sebepler yaratılana kadar!
Bakalım neler olacak…"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder