

Yani bu da demek oluyor ki, reklamcılar ve reklamverenler PTT ‘nin kendilerine vermiş olduğu bu fırsatı sonuna kadar kullanmalı ve vakit kaybetmeden yeni reklam mecrası sayılabilecek bu oluşuma katılım göstermelidirler. Eminim bolca faydasını göreceklerdir. Özellikle bu ve bunun gibi uygulamaların hedef kitle üzerinde olumlu etkiler bırakması kaçınılmazdır.
Siz ne dersiniz ?"
Yapılan yorumlarda şimdilik bu işin reklamcılık için iyi bir mecra olmadığı(pul kullanımı artık yaygın değil çünkü devir teknoloji devri) fakat kişisel hatıralar için ya da şirketierin ufak jestleri için güzel bir hatıra alanı olabileceği yönünde. İlerde ne düşünülür ve nasıl bir yayılma alanı olur belli olmaz tabi...
http://www.adkritik.com/category/pazarlama-fikirleri/
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder