7.4.09

tonlakazan


"Turkcell’in 4play Digital Workshop firmasıyla beraber hayata geçirdiği TonlaKazan adlı mobil reklam projesi sayesinde; sisteme dahil olan kullanıcılar kendilerini arayanlara reklam dinlettikçe, kampanya sınırlarında belirtilmiş kontör/dakika kazanacaklar.

Seni arayanlar, sen telefonu açmadan önce bir markanın reklam müziğini dinleyecek.” Telefonu açıp görüşmeye başladığın an en az 1 kontör/15saniye kazanmış olacaksın.

Olumlu Örnek: Mutluyum, günüm harika geçiyor… Arkadaşımı arıyorum, bu sırada reklam dinliyor hatta raks ediyorum. Arkadaşım da kontör/dakika kazanıyor.

Olumsuz Örnek: Mutsuzum, bir yakınım vefat etmiş. Arkadaşıma haber vermeliyim. Arıyorum… Reklam dinliyor hatta küfür ediyorum. Arkadaşım da kontör/dakika kazanıyor. Telefonu açınca kötü haberi veriyorum."

http://www.tonlakazan.com/

http://www.adkritik.com/category/reklam-muzikleri-jingle/


Hiç yorum yok: